La Mercè arriba al Parc de l’Aqüeducte amb una jornada de circ i activitats familiars
El passat 24 de setembre, el Parc de l’Aqüeducte de Ciutat Meridiana va formar part de la programació de La Mercè amb una jornada dedicada a les arts de carrer, el circ i les activitats familiars, sota la direcció artística de Pallassos Sense Fronteres.
Durant la jornada, el parc va acollir diferents espectacles de circ i pallassos, tallers, música i propostes lúdiques pensades per a tots els públics, amb una atenció especial al públic infantil. El Parc de l’Aqüeducte és un dels espais que acull habitualment propostes del Mercè Arts de Carrer, una programació que apropa les arts escèniques a l’espai públic i que inclou disciplines com el circ, el teatre, la dansa i l’humor.
La proposta va permetre gaudir de la festa major en un entorn de proximitat i va posar en valor la cultura i les arts de carrer com a espais de trobada i participació ciutadana. La programació de La Mercè aposta per activitats gratuïtes i obertes a tots els públics, amb presència en diferents barris de la ciutat.
En aquest marc, la jornada al Parc de l’Aqüeducte va combinar cultura, lleure i participació comunitària, amb activitats especialment adreçades a les famílies i al públic infantil. La proposta també va contribuir a generar un espai de convivència al barri a través de la cultura i l’activitat compartida.
Des del Servei de Dinamització Esportiva d’ASME, vam ser presents al parc durant la tarda, fent seguiment de l’espai i acompanyant el desenvolupament de l’activitat.
La jornada va ser una mostra de com les festes de La Mercè també arriben als barris i apropen la programació cultural a diferents espais de la ciutat.

