Skip to main content

INSCRIPCIONS

Inscripcions online i presencials* a partir del 15 d’abril  en aquest enllaç 

*Consulta els dies i hores per a les inscripcions online en aquesta mateixa pàgina.

Descarrega aquí tota la informació

PROCÉS D’INSCRIPCIONS

Pas 1: Inscripció i pagament

  1. Les inscripcions es realitzan online a partir del 15 d’abril a l’enllaç que trobaràs a aquesta mateixa pàgina.
  2. Un cop hagis accedit a l’enllaç, segueix el pas a pas que t’indica l’aplicatiu. Et deixem a continuació algunes recomanacions per al procés:
    • Si ja ets usuari/a i no recordes la contrasenya, fes clic a “he oblidat la contrasenya” i rebràs les indicacions per fer una nova.
    • Et recordem que el teu usuari per accedir a l’aplicatiu és el teu DNI amb lletra o adreça electrònica.
    • Es necessari que tant els infants com l’adult que realitza la inscripció ompli la fitxa amb les dades personals i consti com a membre dins del procés.
    • Si sol·licites beca, dins del procés trobarás l’opció d’assenyalar-ho i poder finalitzar igualment la teva inscripció.
    • Veuràs que un cop que has omplert les dades dels infants i de l’adult sol·licitant, has de marcar les setmanes/torns que desitgeu. A aquesta pantalla no apareix el nom dels infants, però no pateixis, escull tots els torns que desitgis, sigui per a un infant o més d’un. A la següent pantalla trobaràs l’opció per especificar quins torns són per a cada infant.

Pas 2: Signatura de permisos i enviament de documentació

    1. Un cop has finalitzat el pas 1, serà necessari que ens facis arribar, omplir i acceptar documentació.
    2. Això ho podràs fer de forma online al mateix aplicatiu on has realitzat la inscripció a l’apartat “El meu Campus”. De totes maneres, quan finalitzis el pas 1, rebràs un correu de confirmació i recordatori del pas 2.
      • Documentació necessària a adjuntar (admet .jpg i .pdf): targeta sanitària, carnet de vacunes i DNI del pare/mare o tutor.
      • Cal omplir i acceptar: qüestionari mèdic, autorització de dades i autorització d’imatges.

    TORNS

1. Del 26 al 30 de juny
2. Del 3 al 7 de juliol
3. Del 10 al 14 de juliol
4. Del 17 al 21 de juliol
5. Del 24 al 28 de juliol*

* Només pàdel i rítmica a CEM La Verneda

      SERVEI MENJADOR

Cuina pròpia i menús especials per al·lèrgies i/o intoleràncies.

De 13.00h. a 15.00h.
Consulta aquí els menús (pròximament)

INSCRIPCIONS PRESENCIALS

CEM VERNEDA (inclou activitats CEM La Pau)

  • Dimecres de 9 h. a 20 h.
  • Dissabtes de 9 h. a 13 h.

C/Binèfar 10

INSCRIPCIONS PRESENCIALS

CEM VINTRÓ

  • Dimecres de 9 a 20h
  • Dissabtes de 9h. a 13h.

C/Consell de Cent 623

INSCRIPCIONS PRESENCIALS

CEM TRINITAT

  • Dimecres de 9 a 21h.
  • Dissabtes de 8 h. a 19 h.

Via de Barcino,84

HORARIS, PREUS I MODALITATS

APOSTEM PER LA SOSTENIBILITAT

 

Fem del Campus un espai més sostenible, on continuem amb l’educació dels més petits pel respecte al nostre planeta tractant de reduir els nostres residus. Aquestes són els aspectes i recomanacions a tenir en compte:

Tracta que l’ampolla d’aigua que porteu sigui reutilitzable.

L’entrepà per a l’esmorzar no l’emboliquis en paper d’alumini o film. Utilitza carmanyola o embolcalls de tela.

PREGUNTES FREQÜENTS

Accedeix a les FAQ´S.

SOL-LICITUD D´AJUTS ECONÒMICS

(BONIFICAT FINS EL 90%)

· Si sol·licites beca ho hauràs de marcar degudament al procediment d’inscripció online.(màxim 2 torns)
· Les dates per a sol·licitud de beques van del 17d’abril al 15 de maig de 2023.
· Paral·lelament la tramitació de la inscripció al campus que desitgis omple la sol·licitud de beques de l’Ajuntament de Barcelona i segueix les instruccions marcades. Al següent enllaç trobaràs tota la informació: https://seuelectronica.ajuntament.barcelona.cat/oficinavirtual/ca/tramit/20220001521

MONITORATGE DE SUPORT

Les dates per la sol·licitud de monitoratge de suport són del 17 d’abril al 15 de maig de forma presencial a les nostres instal·lacions.

POLÍTICA DE CANCEL·LACIONS I DEVOLUCIONS

Si és el participant qui anul·la la inscripció, i sempre que ho notifiqui almenys 15 dies abans de l’inici de l’activitat, es retornarà com a mínim el 50% de l’import ja pagat (fraccionat o no) de l’activitat.

Segons la normativa Covid vigent:

En el cas d’interrupció de l’activitat un cop iniciada degut al confinament del grup per un cas positiu Covid-19 entre els participants i/o el monitoratge, segons la normativa relativa a la Covid-19 que reguli aquest aspecte que sigui vigent. (Es retornarà econòmicament els dies que no hagi realitzat o canviarà els dies a altres torns segons el volum de participants)
· Anul·lació de l’activitat abans de començar per casos positius de Covid-19 en el personal de monitoratge de l’entitat, segons la normativa relativa a la Covid-19 que reguli aquest aspecte que sigui vigent. (No es retornarà ja que es substituirà al monitor/a per un altre)
· Impossibilitat de l’infant de participar total o parcialment en l’activitat degut a la necessitat de confinar-se per haver estat contacte estret o haver donat positiu de Covid-19. segons la normativa relativa a la Covid-19 que reguli aquest aspecte que sigui vigent. (Es retornarà econòmicament els dies que no hagi realitzat o canviarà els dies a altres torns segons el volum de participants)