
Inscripcions online i presencials* a partir de l’1 d’abril!
*Consulta els dies i hores per a les inscripcions presencials en aquesta mateixa pàgina.
INSCRIPCIONS ONLINE
PROCÉS D’INSCRIPCIONS
Pas 1: Inscripció i pagament
- Les inscripcions es realitzaran online a partir de l’1 d’abril a l’enllaç que trobaràs en aquesta mateixa pàgina.
- Un cop hagis accedit a l’enllaç, segueix el pas a pas que t’indica l’aplicatiu. Et deixem a continuació algunes recomanacions per al procés:
- Si ja ets usuari/ària i no recordes la contrasenya, fes clic a “He oblidat la contrasenya” i rebràs les indicacions per generar-ne una de nova.
- Et recordem que el teu usuari per accedir a l’aplicatiu és el teu DNI amb lletra o adreça electrònica.
- És necessari que tant els infants com els adults que realitzin la inscripció omplin la fitxa amb les dades personals i constin com a membres dins del procés.
- Si sol·licites una beca, dins del procés trobaràs l’opció d’assenyalar-ho i poder finalitzar igualment la teva inscripció.
- Veuràs que un cop que has omplert les dades dels infants i de l’adult sol·licitant, has de marcar les setmanes/torns que desitgeu. A aquesta pantalla no apareix el nom dels infants, però no pateixis, escull tots els torns que desitgis, sigui per a un infant o més d’un. A la següent pantalla trobaràs l’opció per especificar quins torns són per a cada infant.
Pas 2: Signatura de permisos i enviament de documentació
- Un cop has finalitzat el pas 1, serà necessari que ens facis arribar, omplir i acceptar documentació.
- Això ho podràs fer de forma online al mateix aplicatiu on has realitzat la inscripció a l’apartat “El meu Campus”. De totes maneres, quan finalitzis el pas 1, rebràs un correu de confirmació i recordatori del pas 2.
- Documentació necessària a adjuntar (admet .jpg i .pdf): Targeta sanitària, carnet de vacunes i DNI del pare/mare o tutor.
- Cal omplir i acceptar: Qüestionari mèdic, autorització de dades i autorització d’imatges.
INSCRIPCIONS PRESENCIALS
QUINS DOCUMENTS HAURÀS DE PORTAR?
Per completar la inscripció al Campus de manera presencial, cal portar la següent documentació:
-
DNI del tutor o tutora legal.
-
DNI de l’infant.
-
Targeta sanitària.
-
Carnet de vacunació.
-
Documents de consentiment degudament signats.
- Només en cas de voler demanar la beca:
- Autorització per a la consulta de dades fiscals. Descarrega aquí el document.
- Autorització de representació davant l’Ajuntament de Barcelona per a un procediment o tràmit concret. Descarrega aquí el document.
- En el cas que dins la unitat familiar algun dels germans de l’infant sol·licitant de beca sigui major de 18 anys i tingui ingressos propis, s’haurà d’adjuntar una autorització per poder comprovar els seus ingressos. Podeu trobar aquí mateix el document a omplir.
Assegura’t de portar tots els documents necessaris per evitar retards en la inscripció.
DESCÀRREGA DE FITXERS A OMPLIR
TORNS

SERVEI MENJADOR
Menús especials per al·lèrgies i/o intoleràncies.
De 13:00 a 15:00
PREGUNTES FREQÜENTS
APOSTEM PER LA SOSTENIBILITAT
Fem del Campus un espai més sostenible, on continuem amb l’educació dels més petits pel respecte al nostre planeta tractant de reduir els nostres residus. Aquestes són els aspectes i recomanacions a tenir en compte:
Tracta que l’ampolla d’aigua que porteu sigui reutilitzable.
L’entrepà per a l’esmorzar no l’emboliquis en paper d’alumini o film. Utilitza carmanyola o embolcalls de tela.
SOL·LICITUD D’AJUTS ECONÒMICS
(BONIFICAT FINS AL 90%)
Si sol·licites una beca, ho hauràs de marcar degudament al procediment d’inscripció online (fins a un màxim de 2 torns d’activitat).
Documents necessaris en el moment de realitzar la petició de la beca:
– IDALU (escolar) de l’infant. En el cas de no tenir-lo, podeu preguntar a la mateixa escola o a través d’aquest enllaç.
– Identificació idCAT o superior. En el cas que no es disposi d’ella, es pot sol·licitar en aquest enllaç.
– Ingressos nets del 2023 o l’import que indica la casella 500 de l’última declaració de la renda presentada.
– Nom complet i DNIs de tots els membres de la unitat familiar.
– En el cas que dins la unitat familiar algun dels germans de l’infant sol·licitant de beca sigui major de 18 anys i tingui ingressos propis, s’haurà d’adjuntar una autorització per poder comprovar els seus ingressos. Descarrega aquí el document.
– Autorització per a la consulta de dades fiscals. Descarrega aquí el document.
– Autorització de representació davant l’Ajuntament de Barcelona per a un procediment o tràmit concret. Descarrega aquí el document.
En el cas de pares separats, el progenitor que faci la sol·licitud ha d’estar empadronat a Barcelona.
Resolució de les beques: en el moment que surtin les resolucions provisionals, l’Ajuntament tan sols enviarà als sol·licitants el rang en el qual se’ls ha concedit la beca (30%, 60%, 90%). Quan es publiquin les definitives és quan se’ls farà arribar l’import exacte de la beca.
Justificació de les beques concedides: En el moment d’iniciar-se el torn de l’activitat becada, es rebrà (el segon dia d’activitat) un SMS per part de l’Ajuntament per a confirmar la participació.
Les dates per a sol·licitud de beques van de l’1 al 30 d’abril.
Paral·lelament, per a la tramitació de la inscripció al campus que desitgis, omple la sol·licitud de beques de l’Ajuntament de Barcelona i segueix les instruccions marcades. Al següent enllaç trobaràs tota la informació.
MONITORATGE DE SUPORT
Les dates per la sol·licitud de monitoratge de suport són de l’1 al 28 d’abril, presencialment a les nostres instal·lacions.
Pots tramitar la teva inscripció i et confirmarem la plaça com més aviat millor.
POLÍTICA DE CANCEL·LACIONS I DEVOLUCIONS
Si és el participant qui anul·la la inscripció, i sempre que ho notifiqui almenys 15 dies abans de l’inici de l’activitat, es retornarà com a mínim el 50% de l’import ja pagat (fraccionat o no) de l’activitat.
