Aquest juliol, el CEM Trinitat Vella es transforma per fer-te viure l’activitat física d’una manera més fresca, divertida i connectada amb l’aire lliure. Tornen els Summer Outviu Classic, una proposta pensada per aprofitar el bon temps i portar algunes de les sessions més potents de la graella d’activitats dirigides a l’exterior de la instal·lació.
Durant tot el mes, tindrem sessions especials de ioga, aquagym i molt més en espais com el jardí de la piscina exterior, la piscina exterior o la zona GREENFIT. Una manera ideal de trencar la rutina, gaudir de l’estiu i fer activitat física en un entorn diferent i inspirador.
Aquestes sessions són gratuïtes per a les persones abonades d’ASME i/o d’OUTVIU, i tenen un preu simbòlic de 4,5 € per a les persones no abonades. Tant si ets habitual del centre com si tens ganes de descobrir-nos, és una oportunitat oberta a tothom per moure’s, cuidar-se i passar-ho bé.
Activa’t, respira, balla, salta i gaudeix. Aquest juliol, viu el teu estiu amb nosaltres!
Descobreix aquí el programa de les activitats Summer Outviu Classics!
