Abonat/de ASME
No abonat/de ASME
Club OUTVIU
0€
0€
No Club OUTVIU
0€
4,5€
TORNAR OUTVIU

RUNNING

A PARTIR DE L’1 DE JUNY AQUESTA ACTIVITAT PASSA A SER «RUNNING & SWIMMING EN AIGÜES OBERTES«.

Entrenaments de cursa pedestre que es realitzen pels carrers de la ciutat de Barcelona mirar de gaudir de recorreguts agradables alhora que eviten el menor número d’interseccions vials.  

Les sortides sempre es programen des d’una de les instal·lacions d’ASME (punt de trobada) i finalitzen en el mateix punt.   

Les distàncies recorregudes varien en funció del ritme, oscil·lant entre els 8 i 14 kms. El tècnic ajustarà el ritme al corredor més lent del grup.

Horari: dijous de 19:30 a 20:30h

Tipologia activitat: entrenament cardiovascular

Intensitat: mitja

Material: roba còmode i visible (recomanable)

Punt de trobada: CEM La Verneda

Observacions: És recomanable que arribis canviat/da amb la roba esportiva 10 minuts abans de començar l’activitat.
Si no ets abonat/da, podràs fer-ne ús dels vestidors minuts abans i després de l’activitat, ensenyant el correu de confirmació de la reserva a la recepció del centre, sempre que estigui obert.
No podran participar a l’activitat persones que no estiguin prèviament inscrites.
Les places disponibles per aquesta activitat són 15.

Activitat disponible de octubre a maig
De juny a setembre es realitzarà “Swimming aigües obertes”