CemVintró

ACTIVITATS DIRIGIDES

ENTRENAMENT CARDIOVASCULAR

CYCLO

Entrenament cardiovascular altament eficaç, que es desenvolupa sobre una bicicleta de pinyó fix, i te com principal objectiu la disminució del percentatge de greix corporal i la millora de la resistència.

DANCE

Sessió coreografiada on es combinen de manera fàcil i divertida moviments procedents de diferents estils de ball com el jazz o dance.

ZUMBA

Nou sistema d’exercicis molt dinàmic que, gràcies a la combinació de moviments, tonifica i esculpeix el teu cos.Fusió de ball coreografiat i exercicis so de ritmes com salsa, merengue, samba, hip hop, o es maximitza el consum calòric ajudant a modificar la composició corporal.

RUNNING

Cremaràs moltes calories, enfortiràs les cames, milloraràs la teva resistència aeròbica i augmentaràs la teva capacitat cardio-respiratòria. A l’entrenar en grup, sortir a córrer et resultarà més divertit i podràs compartir experiències amb altres corredors/es.

STEP

Activitat coreografiada d’entrenament continuat sobre una plataforma (step) en la que es treballa la capacitat aeròbica, resistència muscular i coordinació.

QUEENAX BOX (QNXB)

Entrenament grupal basat en la boxa i les arts marcials amb combinació d’exercicis funcionals. L’adversari será el sac de boxa, podrás alliberar totes les tensions del dia a dia. Posa’t en forma amb aquesta activitat, t’ajuda`ra a perdre greix, definir el teu cos i a aconseguir més explosivitat en els teus moviments.

ENTRENAMENT COMBINAT

TBC

Entrenament cardiovascular de moderada a alta intensitat intercalat amb tonificació. Treball intervàlic ideal per cremar calories.

SWIM + AIGUES OBERTES

Activitat que consisteix en nadar a llocs oberts com el mar, i per tant te un major nivel d’exigència que la natació en piscina. 

RUNNING+SWIM

Disciplina que combina les activitats de nedar i córrer i tots els beneficis de les dues especialitats.

GYM JOVE

Sessions dinàmiques i variades per a joves d’entre 13 i 17 anys amb l’objectiu de realizar un treball físic global de manera amena i divertida.

QUEENAX FUNCTIONAL (QNXF)

Entrenament dirigit en format circuit hiit que combina els elements de la Queenax amb exercicis funcionals amb petit material o el teu propi pes corporal. Millora resistència muscular, cardiovascular i força.

ENTRENAMENT MUSCULAR

BODY PUMP

Entrenament muscular, no coreografiat, on es treballen tots els grans grups musculars amb barres i discos i amb el que es tonifica i defineix la musculatura de tot el cos.

TONIFICACIÓ

Sessions no coreografiades que mitjançant exercicis específics ajuden a enfortir la musculatura del cos.

GAC

Activitat de treball localitzat dissenyada per definir i tonificar la musculatura de glutis, abdominals i cames.

ESQUENA

Activitat grupal centrada en la salut de l’esquena en la que es realitzen exercicis d’estiraments i potenciació de la musculatura paravertebral que ens ajudaran a millorar l’elasticitat i el to muscular per tenir una millor higiene postural per a la vida diària.

EASY CIRCUIT

Entrenament en circuit de màquines de treball muscular. Guanyaràs força i resistència muscular alhora que milloraràs la teva mobilitat.

CORE

Entrenament específic del core (abdomen, transvers i quadrat lumbar) mitjançant diferents exercicis d’activació que ens ajudaran a tenir més fort pel nostre dia a dia el centre del nostre cos.

GYM SUAU

Sessió molt complerta   de   baixa   intensitat, dissenyada    per a millorar    i mantenir   el   nivell   de   condició física  de  persones  grans  o  amb alguna patología.

ENTRENAMENT A L’AIGUA

AQUAGIM

Activitat aquàtica on es realitzen exercicis cardiovasculars i de tonificació aprofitant la resistència que oposa l’aigua.

AQUAZUMBA

Activitat que combina coreografies amb exercicis aquàtics tradicionals 

AQUAPILATES

Activitat aquàtica amb exercicis de Pilates al medi aquàtic.

AQUASALUT

Activitat aquàtica suau d’exercicis globals de baixa intensitat orientats al benestar de la condició física.

AQUATONO

Activitat aquàtica basada en exercicis de tonificació amb o sense material aprofitant la resistència de l’aigua.

COOL & ASME

HARD

Airbike+weight training + bodyweight

BEAST

Boxing+ Bodyweight

BURN

Airbike+Boxing+Bodyweight

ENTRENAMENT HOLÍSTIC I CORE

IOGA

Tècnica de coneixements del cos i la ment, basat en postures estàtiques i tècniques de respiració i relaxació.

STRETCH

Activitat  que  permet millorar    la    consciencia    corporal, flexibilitat, concentraciói relaxació.

IOGA DINÀMIC

Seqüència     de postures coordinades amb la respiració  en  un  suau  i  fluid  ritme que  porta  a  equilibrar  les  zones profundes del cos i la ment.

GYM DOLÇA

Sessió d’entrenament molt suau adaptat   a   la   gent   gran   i   a persones    que    tinguin  certes dolències   que   els   impedeixin desenvoluparuns  exercicis  mes forts o de mes nivell.

BARRE TONO

Fusió de ballet, ioga i pilates. La múscia i els diferents complements que s’utilitzen com ara la barra de ballet ens pemeten fer exercicis isomètrics que treballen tot el cos. Aconseguirem tonificar tots els músculs, reduir greix, millorar l’activitat cardiovascular, disminuir estrès i guanyar equilibri.

BALANCE

Entrenament inspirat en el ioga, el tai-txi i el pilates. Millora la flexibilitat, la força, i aporta calma i benestar.

PILATES

Activitat centrada en el desenvolupament dels músculs del core per mantenir l’equilibr i dotar d’estabilitat i fermesa a la columna vertebral.