INAUGURACIÓ DE LA PISCINA EXTERIOR!
Al CEM Trinitat Vella, l’estiu arribarà el dissabte 13 de juny de 2026, amb la inauguració exclusiva per abonats i abonades de la piscina d’estiu. Serà una jornada en què podreu gaudir de la zona de la piscina exterior abans de la seva obertura general.
La jornada serà d’11:00 a 19:30 i, per poder assistir-hi, només heu de venir amb el vostre millor banyador!
L’obertura de la piscina d’estiu a la resta del públic serà el dijous 18 de juny. Aleshores, tant les persones usuàries com les persones externes al centre podran gaudir de l’espai exterior de les instal·lacions i del solàrium, que porta obert des del 4 de maig. Us recordem que els horaris del solàrium funcionen per etapes, aquí us deixem els horaris perquè els pugueu consultar durant tot l’estiu.
La piscina d’estiu estarà oberta fins al 6 de setembre i, en el cas del solàrium, fins al 4 d’octubre. Per a les persones no abonades, la venda d’entrades es farà a la recepció del centre.
TEMPORADA D’ACTIVITATS D’ESTIU
L’obertura de la piscina anirà acompanyada d’una sèrie de propostes que el CEM Trinitat Vella planteja per la temporada d’estiu, que permetran als abonats i abonades gaudir de l’espai exterior del centre amb diferents activitats per a tots els públics:
La 3ª Festa de l’Aigua. El pròxim diumenge 14 de juny de 2026, de 10:00 a 13:00, celebrarem la 3a edició de la Festa de l’Aigua a la piscina del CEM Trinitat Vella, una jornada exclusiva pensada perquè tots els infants d’infantil i primària inscrits a les activitats aquàtiques dels nostres centres d’ASME s’ho passin d’allò més bé!
Durant tot el matí, els nens i nenes podran gaudir de inflables gegants, una pista d’obstacles inflable de més de 12 metres, tobogans aquàtics, material lúdic i recreatiu per jugar sense parar i accés lliure a les dues piscines i els seus exteriors.
La inscripció és gratuïta i estarà oberta de l’1 al 31 de maig online o a la recepció del teu CEM, únicament pels infants inscrits a les activitats aquàtiques dels centres Trinitat, Vintró i Verneda, que hauran de venir acompanyats per 1 adult.
Més informació aquí!
Summer OUTVIU Classic. Aquest juliol, el CEM Trinitat Vella es transforma per fer-te viure l’activitat física d’una manera més fresca, divertida i connectada amb l’aire lliure. Tornen els Summer Outviu Classic, una proposta pensada per aprofitar el bon temps i portar algunes de les sessions més potents de la graella d’activitats dirigides a l’exterior de la instal·lació.
Durant tot el mes, tindrem sessions especials en espais com el jardí de la piscina, la piscina exterior o la zona GREENFIT. Una manera ideal de trencar la rutina, gaudir de l’estiu i fer activitat física en un entorn diferent i inspirador.
Més informació pròximament!
Banys nocturns. Aquest estiu, els dijous a la nit, la piscina es transformarà en un espai especial per viure una experiència diferent: banyar-se mentre cau la nit i gaudir de l’aigua en un ambient tranquil i d’estiu.
Els banys nocturns seran una activitat exclusiva per a abonats i abonades del CEM Trinitat Vella.
Cada dijous, del 25 de juny al 30 de juliol, el centre oferirà un horari especial de 21:00 a 23:00, amb accés exclusiu per a abonats i abonades. L’aforament serà limitat, per tant, caldrà reservar plaça prèviament a la recepció del centre.
Nits d’Estiu. Aquest juliol, els CEMs Trinitat, Verneda i Vintró es transformen en escenaris a l’aire lliure per viure unes Nits d’Estiu 2026 plenes de ritme, convivència i estiu en estat pur.
Totes les activitats són gratuïtes amb inscripció prèvia a la recepció de cada centre. Compte que l’aforament és limitat!
Més informació pròximament!
