Dissabte 10 de maig
Recorregut: En aquesta ocasió caminarem per part del Vallès Occidental que encara conserva grans espais agrícoles i cada vegada més ramaders.
Des del poble de Palau-Solità i Plegamans pel Passeig de la Carrerada anirem primer a visitar l’església Romànica de Santa Maria, d’aquí anirem a visitar el castell de Sentmenat on farem una parada per a esmorzar. Després agafarem la pista que per dins del Gegant adormit ens portés fins al poble termal de Caldes de Montbui on podem fer una visita a les seves termes, safaretjos i la important col·lecció de buós.
Hora i punt de trobada: 8:45 h Av. Meridiana, 294 amb C/ Hondures (Metro Sagrera).
Durada aprox. activitat: 3 hores
Hora aprox. de tornada a Barcelona: 15:00 h
Dificultat: Fàcil
Distància: 12 kilòmetres
Desnivell acumulat: 120 metres
Material necessari: Calçat adequat, aigua, entrepà o fruita. Tingueu en compte que Palau-Solità són 2 zones i Caldes de Montbui 3 de l’ATM Barcelona.